KONGRES HR 2025
- zarządzanie personelem w energetyce, ciepłownictwie, gazownictwie i przemyśle

Lokalizacja: WARSZAWA
Dołącz do nas!

Dlaczego warto wziąć udział?

➡ Spotkasz się z przedstawicielami działów HR z Twojej branży
➡ Zdobędziesz lub uzupełnisz swoją wiedzę
➡ Zbudujesz nowe i utrwalisz dotychczasowe relacje
➡ Poznasz najnowsze trendy
➡ Porozmawiasz o swoich doświadczeniach i wyzwaniach w sprzyjających warunkach
➡ Dowiesz się co inni robią w tym zakresie w jakim Ty działasz

Zatem obecność obowiązkowa dla przedstawicieli działów HR:

➡ branży energetycznej
➡ branży ciepłowniczej
➡ branży gazowniczej

➡ różnych branż przemysłu m.in. cementowego, drzewnego, płytowego, meblowego, celulozowo-papierniczego, opakowaniowego, paletowego, budowlanego, …
➡ dostawców rozwiązań technologicznych
➡ firm dostarczających technologie i usługi
➡ firm certyfikujących oraz doradczych

DOŁĄCZ DO NAS – DAJ SIĘ POZNAĆ i ZAINSPIROWAĆ👍

International Happiness at Work Summit w liczbach

150+

Uczestników

12 h+

Wykładów i dyskusji

48 h+

Networkingu

25+

Prelegentów

Co o nas mówią

Bogna Gąsiorowska

Bogna Gąsiorowska

Karin Lesiak

Karin Lesiak

Alina Gwoździewicz

Alina Gwoździewicz

Annick Bleyen

Annick Bleyen

Relacja z International Happiness at Work Summit



Co w programie ❓

11 czerwca 2025 "Biforek"
19:00

Zapraszamy na „Biforek”

Nasze nieformalne spotkanie networkingowe poprzedzające rozpoczęcie Kongresu, na którym można nawiązywać już nowe kontakty biznesowe z uczestnikami i spędzić miło czas.

12 czerwca 2025 Konferencja
8:30 - 9:25

Rejestracja, poranna kawa


Sesja I – wyzwania branżowe

9:25 – 9:30

Przywitanie uczestników Kongresu

 

Prowadzenie Kongresu:

Renata Kałużna, Dyrektor Zarządzający powermeetings.eu, Trener Mentalny, Chief Happiness Officer

9:30 – 9:45

👉 Wyzwania HR w energetyce

 

Sandra Tymińska, Dyrektor HR, PGE Polska Grupa Energetyczna

9:45 – 10:00

👉 Wyzwania HR w ciepłownictwie

 

Magdalena Bezulska, Dyrektor Generalny, Prezes Zarządu, Veolia term

10:00 - 10:15

👉 Systemy motywacyjne i wynagrodzeń – analiza, aktualizacja i opracowywanie nowych

 

Justyna Tomczyk, Dyrektor Departamentu Wsparcia HR,
ENEA Centrum

10:15 - 11:15

Panel dyskusyjny:

Wyzwania dla HR w energetyce i ciepłownictwie i jak sobie z nimi radzimy

 

Moderator:

Renata Kałużna, Dyrektor Zarządzający powermeetings.eu, Trener Mentalny, Chief Happiness Officer

 

Paneliści:

  • Karolina Radomyska, Dyrektor Pionu Zarządzania Kapitałem Ludzkim, GAZ-SYSTEM
  • Agnieszka Frąckowska, Dyrektor HR, Szczecińska Energetyka Cieplna
  • Joanna Kwitowska-Zawadzka, Dyrektor Departamentu Kapitału Ludzkiego, Energa-Operator
11:15 – 11:45

Przerwa kawowa i czas na rozmowy B2B


Sesja II – technologia wspierająca HR

11:45 – 12:00

👉 Automatyzacja procesów HR i ich upraszczanie, bezpieczeństwo danych

 

Szymon Pruszyński, Co-Founder, @ Worksmile

12:00 – 12:15

👉  Siła biznesu to ludzie – ludzki kompas w rzeczywistości AI

 

Marta Szeszko, Customer Success Manager, Extended Tools Polska

12:15 – 12:30

👉 Docenianie pracowników jako strategia retencji i zaangażowania w przemyśle – jak zautomatyzować i zindywidualizować kulturę uznania dzięki technologii

 

Jakub Gębura, Dyrektor Sprzedaży, Nais


Sesja III – doświadczenia z poszczególnych sektorów

12:30 – 12:45

👉 Siła różnorodności w branży kolejowej: innowacyjne podejścia do rozwoju przywództwa

 

Magdalena Kaczmarska, Naczelniczka Wydziału Rekrutacji, Szkoleń i Rozwoju Pracowników, Polskie Koleje Państwowe

12:45 – 13:00

👉 Negocjacje ze związkami zawodowymi w praktyce

 

Agnieszka Jasińska, Group Director of Compensation
& Benefits and Employment Law, QEMETICA

13:00 – 13:15

👉 Korpomowa czy poludzki język – co się sprawdza w dzisiejszych czasach?

 

Agnieszka Karłowicz, NORTE

13:15 – 13:30

👉Jak wpływać na dobrostan pracowników w miejscu pracy – kwestie zdrowotne i BHP

 

Anna Pęczek-Wiatr, Coordinator Wellbeing EMEA and Health
& Safety Strategy Poland, CEMEX Polska

13:30 – 13:45

👉 Nowe kompetencje liderskie w kontekście nowych modeli pracy

 

Romeo Grzębowski, Founder & Chief Inspiration Officer, Extended Tools Polska

13:45 – 14:00

Sesja Q&A

14:00 - 15:00

Lunch

 


Sesja IV Aspekty administracyjno – prawne

15:00 – 15:15

👉 Energia śmiechu – jak joga śmiechu wspiera pracowników w każdej branży

 

Karin Lesiak, Trenerka Jogi Śmiechu

15:15 – 15:30

👉 ESG, czyli zmiana robi zmianę – zrównoważony rozwój dzięki uważności

 

Bogna Gąsiorowska, Strateg Wdrożeń Mindfulness w Organizacjach, CEO w calmbell.eu, People & Culture, Mindful Leadership

15:30 – 15:45

👉 Aspekty prawne, a m.in. dyrektywa w sprawie równości oraz przejrzystości wynagrodzeń oraz zmiany w przepisach dot. mobbingu i dyskryminacji

 

Sylwia Staszewska-Lisiak, Radca Prawny,
Staszewska-Lisiak i Partnerzy

15:45 – 16:00

👉 DEI w praktyce: wartości, akcje, komunikacja, dni różnorodności, materiały

 

Izabela Roicka, HR Business Partnerka, IKEA Industry Wielbark

16:00 - 17:00

Panel dyskusyjny:

Wyzwania dla HR w przemyśle i jak sobie z nimi radzimy

 

Moderator:

Sylwia Staszewska-Lisiak, Radca Prawny,
Staszewska-Lisiak i Partnerzy

 

Paneliści:

  • Julita Kalembkiewicz, HR & Administration Director, Arctic Paper Kostrzyn
  • Maciej Wituszyński, Country HR Director, Shell
  • Ewa Boguszewska, Dyrektor Departamentu HR, PGE Energetyka Kolejowa
19:00

Kolacja networkingowa

 


13 czerwca 2025 warsztaty
9:30 – 10:15

Warsztaty część I

Warsztat A1

👉  Human Design

Warsztat A2

👉 Mastermind: masz wyzwanie? znajdź rozwiązanie

Alina Gwoździewicz, Ekspert Human Design, Strateg Marek Osobistych, Trener Linkedin #AlinaZLinkedina

Renata Kałużna,
Dyrektor Zarządzający powermeetings.eu, Trener Mentalny, Chief Happiness Officer

10:15 – 11:00

Warsztaty część II

Warsztat B1

👉 Energia śmiechu w praktyce

Warsztat B2

👉 Mindfulness – czyli jak radzić sobie z przebodźcowaniem w środowisku zawodowym i osobistym

Karin Lesiak,
Trenerka Jogi Śmiechu

Bogna Gąsiorowska,
Strateg Wdrożeń Mindfulness w Organizacjach,
CEO w calmbell.eu, People & Culture, Mindful Leadership

11:00 - 11:30

Przerwa kawowa i czas na wymeldowanie z pokoi

11:30 - 12:15

Warsztaty część III

Warsztat C1

👉 LinkedIn na usługach HR w energetyce, ciepłownictwie, gazownictwie i innych gałęziach przemysłu

Warsztat C2

👉 Metoda Sześciu Geniuszy w Pracy – jak w pełni wykorzystać talenty zespołu

  • Podstawy modelu
  • Diagnoza talentów
  • Wybrane elementy pełnego warsztatu

Alina Gwoździewicz, Ekspert Human Design, Strateg Marek Osobistych, Trener Linkedin #AlinaZLinkedina

Piotr Zawistowski,
Członek Rady Nadzorczej Towarowa Giełda Energii
CEO Heart Factor

12:15 – 13:00

Warsztaty część IV

Warsztat D1

👉 Warsztaty fotograficzne

Jesteś fotogeniczna – czyli jak wyglądać dobrze na zdjęciach i budować autentyczny wizerunek w sieci

  • Nigdy więcej nie mów „jestem niefotogeniczna”
  • Autentyczność, charyzma i pierwsze wrażenie
  • Wizerunek a zaufanie do marki pracodawcy (employer branding)
  • Jak wyglądać dobrze na zdjęciach? 
  • Część praktyczna – mini kurs foto telefonem 🤳
Warsztat D2

👉 Siła doceniania

Aga Tarajko-Bąk, FOTOGRAFKA autentycznych marek osobistych

Anna Macnar,
CEO, HRM Institute

 

13:00

Lunch i zakończenie Kongresu

 

Zaproponuj temat i osobę której chciałbyś wysłuchać w trakcie Kongresu


    Prelegenci Kongresu 🔝

    Magdalena Bezulska

    Magdalena Bezulska

    Dyrektor Generalny
    Prezes Zarządu
    Veolia term

    Magdalena Bezulska

    Magdalena Bezulska

    Dyrektor Generalny
    Prezes Zarządu
    Veolia term

    Magdalena Bezulska – Prezeska Grupy Veolia term od maja 2019 r. – dostawcy ciepła systemowego do blisko 60 miast.  Liderka projektów związanych z transformacją. Członkini zarządu Fundacji Veolia Polska, w tworzeniu której brała udział w 2017 roku i nieprzerwanie jest z nią związana.

    W latach 2013-2019 członkini Zarządu Veolia Energia Polska S.A, Dyrektor HR Grupy Veolia w Polsce. Członkini zespołu trójstronnego z ramienia ZPPE Lewiatan. W latach 1999-2012 w dywizji środowiskowej (CGEA ONYX/Veolia Usługi dla Środowiska). Do 2008 roku odpowiadała za projekty akwizycyjne spółki w Polsce, zajmowała stanowisko Zastępcy Dyrektora Generalnego, Członka Zarządu i prokurenta. W latach 2008 – 2012 w roli Dyrektora ds. korporacyjnych i personalnych, prokurenta.

    Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Ukończyła francuskie studia podyplomowe na Uniwersytecie Lille I w zakresie zarządzania terytorialnego i Executive MBA HR na Uczelni im. Łazarskiego. Posiada dyplom Ministra Skarbu Państwa – licencję członka rad nadzorczych. Absolwentka Akademii Liderek Henryki Bochniarz.

    Finalistka Konkursu Bizneswoman Roku 2021, rankingu Gazety Finansowej 25 Perły Polskiego Biznesu 2021 i 2022, finalistka Konkursu Kobiety Energii DISE Energy 2022 i 2023. W grudniu 2022 odebrała medal „Perła w Koronie RP” od RIG w Katowicach.

    Sandra Tymińska

    Sandra Tymińska

    Dyrektor HR
    PGE Polska Grupa Energetyczna

    Sandra Tymińska

    Sandra Tymińska

    Dyrektor HR
    PGE Polska Grupa Energetyczna

    Karolina Radomyska

    Karolina Radomyska

    Dyrektor Pionu Zarządzania
    Kapitałem Ludzkim
    GAZ-SYSTEM

    Karolina Radomyska

    Karolina Radomyska

    Dyrektor Pionu Zarządzania
    Kapitałem Ludzkim
    GAZ-SYSTEM

    Jest doświadczonym managerem z wiedzą ekspercką z zakresu HR, prawnikiem, praktykiem szczególnie w obszarach polityki kadrowej i wynagrodzeń oraz współpracy ze Stroną Społeczną. Liderka wdrożeń narzędzi optymalizacyjnych i automatyzujących procesy w obszarze kadr i płac oraz projektów z zakresu ZZL w dużych, rozproszonych organizacjach.

    Od początku 2024 r. związana z GAZ SYSTEM S.A. na stanowisku Dyrektorki Pionu Zarządzania Kapitałem Ludzkim.

    Na przestrzeni ostatnich lat karierę zawodową związała z branżą medyczną pracując na stanowiskach dyrektorskich odpowiadając za obszar HR równolegle sprawują funkcje Członka Zarządu.

    Przez prawie 9 lat pracowała w branży lotniczej. Koordynowała tam wszystkie procesy zarządzania zasobami ludzkimi pracując na stanowiskach kierowniczych i dyrektorskich.

    Absolwentka Wydziału Prawa Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu ZZL oraz z zakresu UE. Posiada Certyfikat Assessora Assessment Center/Development Center.

    Ewa Boguszewska

    Ewa Boguszewska

    Dyrektor Departamentu HR
    PGE Energetyka Kolejowa

    Ewa Boguszewska

    Ewa Boguszewska

    Dyrektor Departamentu HR
    PGE Energetyka Kolejowa

    Agnieszka Frąckowska

    Agnieszka Frąckowska

    Dyrektor HR
    Szczecińska Energetyka Cieplna

    Agnieszka Frąckowska

    Agnieszka Frąckowska

    Dyrektor HR
    Szczecińska Energetyka Cieplna

    Agnieszka Frąckowska od ponad 15 lat związana jest z sektorem energetycznym, specjalizując się w roli kapitału ludzkiego w procesie transformacji energetycznej. Pełni funkcję Dyrektor HR w firmach Szczecińska Energetyka Cieplna (SEC) gdzie odpowiada za strategię zarządzania zasobami ludzkimi, rozwój zespołów oraz wspieranie kultury innowacyjności i współpracy.
    Jej działania koncentrują się na wspieraniu organizacji w adaptacji do wyzwań związanych z transformacją ciepłownictwa, digitalizacją i rosnącym znaczeniem zrównoważonego rozwoju. W dobie automatyzacji i sztucznej inteligencji podkreśla kluczową rolę kompetencji przyszłości, elastyczności organizacyjnej oraz nowoczesnego przywództwa w skutecznym zarządzaniu zmianą.

    Piotr Zawistowski

    Piotr Zawistowski

    Członek Rady Nadzorczej
    Towarowa Giełda Energii
    CEO Heart Factor

    Piotr Zawistowski

    Piotr Zawistowski

    Członek Rady Nadzorczej
    Towarowa Giełda Energii
    CEO Heart Factor

    Od blisko 25 lat jest związany z energetyką. Obecnie jest Członkiem Rady Nadzorczej Towarowej Giełdy Energii S.A., a wcześniej był Prezesem Zarządu Towarowej Giełdy Energii S.A. (2017-2024), Wiceprezesem ds. Handlowych w TAURON Polska Energia S.A. (2015-2017), Prezesem Zarządu w TAURON Obsługa Klienta sp. z o.o. (2014-2015).

    Od 2007 roku pracował na stanowiskach managerskich w energetyce, zarządzając dużymi zespołami pracowników. Był odpowiedzialny za kierowanie wieloma projektami.

    Jako członek wielu rad nadzorczych posiada duże doświadczenie związane z nadzorem nad spółkami. Pełnił funkcję Przewodniczącego Rad Nadzorczych spółek w sektorach: energetycznym, chemicznym i finansowym.

    Był Przewodniczącym Rady Zarządzającej Towarzystwa Obrotu Energią, od 2020 roku do końca 2023 był członkiem Zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Giełd Towarowych (EUROPEX) z siedzibą w Brukseli.

    Prowadzi własną działalność gospodarczą, w obszarach:
    – doradztwa w zakresie energetyki i transformacji energetycznej,
    – doradztwa w zakresie modelowania i transformacji procesów zarządzania,
    – doradztwa w zakresie rozwoju biznesu i tworzenia wartości,
    – budowania efektywnych zespołów w oparciu o wartości, zaufanie i wykorzystanie indywidualnych cech członków zespołu,
    – pracy indywidualnej – mentoringu, coachingu i rozwoju osobistego.

    Poza zdobytym doświadczeniem, posiada szeroką wiedzę, w zakresie zarządzania i pracy z ludźmi.

    Jestem certyfikowany jako N.E.W.S. Coach (www.newsnavigation.com), Trener Mentalny (mental-power.pl) oraz Certified Working Genius Facilitator (www.workinggenius.com)

    Prowadził wykłady oraz ćwiczenia w zakresie zarządzania organizacjami, rynku energii jak i zarządzania ryzykiem na takich uczelniach jak Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Politechnika Śląska, Wyższa Szkoła Bankowa w Dąbrowie Górniczej i Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie.

    Magdalena Kaczmarska

    Magdalena Kaczmarska

    Naczelniczka Wydziału Rekrutacji,
    Szkoleń i Rozwoju Pracowników
    Polskie Koleje Państwowe

    Magdalena Kaczmarska

    Magdalena Kaczmarska

    Naczelniczka Wydziału Rekrutacji,
    Szkoleń i Rozwoju Pracowników
    Polskie Koleje Państwowe

    Doświadczona menedżerka ds. HR z ponad 14-letnim stażem w polskim sektorze kolejowym, zaangażowana w międzynarodowe projekty łączące środowisko naukowe z przedsiębiorstwami w obszarze kolejowym, a także promująca różnorodność na wszystkich poziomach działalności operacyjnej. Od ponad 9 lat kieruje wydziałem ds. rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracowników. Współpracuje przy licznych projektach HR z Wspólnotą Kolei Europejskich oraz Zarządcami Infrastruktury Kolejowej.

    Justyna Tomczyk

    Justyna Tomczyk

    Dyrektor Departamentu Wsparcia HR
    ENEA Centrum

    Justyna Tomczyk

    Justyna Tomczyk

    Dyrektor Departamentu Wsparcia HR
    ENEA Centrum

    Jestem Dyrektorem Personalnym z doświadczeniem w zarządzaniu dużym zespołem w rozproszonej geograficznie strukturze organizacyjnej, praktykiem w zakresie prawa pracy i relacji społecznych; posiadam bogate doświadczenie w obszarze restrukturyzacji i reorganizacji spółek, a także w budowaniu funkcji HR w Grupie ENEA; jestem doświadczonym kierownikiem projektów w szeroko rozumianym obszarze HR, zdobyłam wiedzę w zakresie budowania i zarządzania Centrum Usług Wspólnych.

    Joanna Kwitowska-Zawadzka

    Joanna Kwitowska-Zawadzka

    Dyrektor Departamentu Kapitału Ludzkiego
    Energa-Operator

    Joanna Kwitowska-Zawadzka

    Joanna Kwitowska-Zawadzka

    Dyrektor Departamentu Kapitału Ludzkiego
    Energa-Operator

    Od sierpnia 2024r. pełni funkcję Dyrektora Departamentu Kapitału Ludzkiego.

    Posiada wyższe wykształcenie z zakresu prawa i administracji oraz podyplomowe z zakresu zarządzania, bankowości i przygotowania pedagogicznego.

    Ma wieloletnie doświadczenie w obszarze strategii, zarządzania rozproszoną strukturą, rozwoju biznesu i wsparcia sprzedaży.

    Posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, budowania programów i kampanii aktywizujących sprzedaż, planowania, wdrażania produktów i procesów, prowadzenia projektów, zarządzania w sytuacjach kryzysowych.

    Dba o wysoką jakość i efektywność działań w zespole. Skuteczna, zadaniowa, relacyjna, nastawiona na współpracę i merytoryczna, z otwartym umysłem i szerokim spojrzeniem na kwestie biznesowe.

    Anna Pęczek-Wiatr

    Anna Pęczek-Wiatr

    Coordinator Wellbeing EMEA and Health
    & Safety Strategy Poland
    CEMEX Polska

    Anna Pęczek-Wiatr

    Anna Pęczek-Wiatr

    Coordinator Wellbeing EMEA and Health
    & Safety Strategy Poland
    CEMEX Polska

    Anna Pęczek-Wiatr – Koordynator Strategii Wellbeing, Zdrowia i BHP w regionie EMEA w CEMEX, globalnej firmie z branży budowlanej. Od ponad dekady z pasją tworzy i wdraża kompleksowe strategie wspierające zdrowie, bezpieczeństwo i dobrostan Pracowników. Łączy podejście strategiczne z empatią i konkretnym działaniem, łącząc potrzeby ludzi z celami biznesowymi. Wierzy, że wellbeing to nie dodatek, lecz fundament nowoczesnej kultury organizacyjnej. Laureatka Certyfikatu Menadżera Promocji Zdrowia, a także certyfikowany Chief Wellbeing Officer – kilkukrotnie wyróżniona za działania na rzecz promocji zdrowia i dobrostanu w miejscu pracy.
    Na co dzień promuje zdrowy styl życia, z zamiłowaniem zgłębia medycynę chińską, właściwości ziół i naturalne sposoby dbania o ciało i umysł. Wolny czas najchętniej spędza na rowerze lub w podróży – blisko natury i z dala od pośpiechu.

    Maciej Wituszyński

    Maciej Wituszyński

    Country HR Director
    Shell

    Maciej Wituszyński

    Maciej Wituszyński

    Country HR Director
    Shell

    Agnieszka Karłowicz

    Agnieszka Karłowicz

    NORTE

    Agnieszka Karłowicz

    Agnieszka Karłowicz

    NORTE

    Agnieszka Karłowicz – Konsultantka biznesowa o bogatej przeszłości korporacyjnej 🙂

    Niegdyś Szefowa ogólnopolskich kilkusetosobowych działów obsługowych, dyrektor sprzedaży, rozwoju biznesu i HR. A następnie właścicielka swojej firmy wspierająca inne organizacje m.in. w rozwoju tzw. kompetencji przyszłości: efektywnej komunikacji, zarządzania różnorodnością, wzbogacania potencjału ludzi i zespołów, w projektach EB i innych zahaczających zawsze o tematy bardzo „ludzkie”.

    Prywatnie żona i mama „potężnej piątki”: Franka, Zosi, Michała, Janka i Mani.

    Agnieszka Jasińska

    Agnieszka Jasińska

    Group Director of Compensation & Benefits and Employment Law, QEMETICA

    Agnieszka Jasińska

    Agnieszka Jasińska

    Group Director of Compensation & Benefits and Employment Law, QEMETICA

    Agnieszka Jasińska to doświadczona ekspertka w obszarze prawa pracy i strategii HR, z ponad dekadą praktyki w wspieraniu organizacji w budowaniu efektywnych i zgodnych z prawem rozwiązań HR. Tytuł radcy prawnego uzyskała w 2014 r. Od pięciu lat jest związana z Grupą QEMETICA, obecnie na stanowisku Group Director of Compensation & Benefits and Employment Law, gdzie odpowiada za całokształt zagadnień związanych z Total Rewards oraz prawem pracy w spółkach polskich i zagranicznych. Łączy wiedzę prawniczą z praktycznym podejściem do transformacji organizacyjnych i nowoczesnego HR. Swoje doświadczenie zdobywała w renomowanych kancelariach prawnych, bankowości i sektorze prywatnym. Doradza w złożonych projektach biznesowych, w tym w procesach M&A, zmianach strukturalnych i relacjach ze związkami zawodowymi.

    Izabela Roicka

    Izabela Roicka

    HR Business Partnerka
    IKEA Industry Wielbark

    Izabela Roicka

    Izabela Roicka

    HR Business Partnerka
    IKEA Industry Wielbark

    Julita Kalembkiewicz

    Julita Kalembkiewicz

    HR & Administration Director
    Arctic Paper Kostrzyn

    Julita Kalembkiewicz

    Julita Kalembkiewicz

    HR & Administration Director
    Arctic Paper Kostrzyn

    Marta Szeszko

    Marta Szeszko

    Customer Success Manager
    Extended Tools Polska

    Marta Szeszko

    Marta Szeszko

    Customer Success Manager
    Extended Tools Polska

    Marta Szeszko – psycholożka, iberystka, certyfikowana coach ICC, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w obszarze HR i rozwoju kompetencji. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych Coaching profesjonalny w Akademii Leona Koźmińskiego.

     

    Karierę w HR rozpoczęła jako konsultantka w HRK S.A., a następnie pracowała w Departamencie Polityki Personalnej Polskiej Telefonii Cyfrowej (obecnie T-Mobile), gdzie uczestniczyła w tworzeniu i wdrażaniu programów rozwojowych oraz realizowała projekty rekrutacyjne na różnych szczeblach organizacyjnych.

     

    Od 2008 roku związana z Extended DISC Polska, gdzie odpowiada za współpracę z kluczowymi klientami, prowadzenie szkoleń, konsultacji oraz certyfikację użytkowników narzędzi diagnostycznych. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji menedżerskich, komunikacji oraz wykorzystaniu narzędzi psychometrycznych w pracy z zespołami i liderami.

    Jakub Gębura

    Jakub Gębura

    Dyrektor Sprzedaży
    Nais

    Jakub Gębura

    Jakub Gębura

    Dyrektor Sprzedaży
    Nais

    Ekspert Nais z 20 letniem doświadczeniem w usługach HR i konsultingu. Doradza organizacjom we wdrażaniu programów HR-owych, z naciskiem na rozwiązania wspierające rozwój pracowników i optymalizację procesów zarządzania firmą. Specjalizuje się też we wprowadzaniu w organizacjach rozwiązań cyfryzujących i usprawniających procesy HR, generujących wymierne oszczędności w przedsiębiorstwach.

    Sylwia Staszewska-Lisiak

    Sylwia Staszewska-Lisiak

    Partner Założyciel, Radca Prawny
    Staszewska-Lisiak i Partnerzy

    Sylwia Staszewska-Lisiak

    Sylwia Staszewska-Lisiak

    Partner Założyciel, Radca Prawny
    Staszewska-Lisiak i Partnerzy

    Radca prawny z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych i osób fizycznych, ze specjalizacją w zakresie prawa gospodarczego, prawa nieruchomości oraz prawa pracy i sporów zbiorowych. Ukończyła Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego oraz studia podyplomowe z zakresu prawa gospodarczego w Wyższej Szkole Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie. W zawodzie od 2006 roku. Pracowała m.in. na rzecz spółek Agora SA, PKN Orlen SA, PZU Pomoc SA, Karen Notebook SA czy Protektor SA. Pro bono pełni funkcję prezesa sądu arbitrażowego przy stowarzyszeniu „Mieszkanicznik”.

    Anna Macnar

    Anna Macnar

    CEO, HRM Institute

    Anna Macnar

    Anna Macnar

    CEO, HRM Institute

    CEO w HRM Institute; strateżka marki pracodawcy, doświadczona ekspertka i wizjonerka w obszarze employer brandingu, kultury organizacyjnej, employee advocacy i marketingu HR. Wierzy, że marka pracodawcy jest ściśle powiązana z marką całej organizacji i z markami produktowymi. Współpracuje z liderami organizacji w zakresie strategicznego zarządzania markami. Konsultantka, trenerka i wykładowca m.in. na AGH i SGH. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR, storytellingu w eb, zarządzania między pokoleniami. Autorka ważnych ogólnopolskich badań, w tym: Employer branding w Polsce, Siła doceniania, Wymarzony pracodawca dla profesjonalisty, Sens w pracy czy Krajobraz radości w pracy. Organizatorka konferencji, w tym EB Summit, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Pomysłodawczyni i przewodnicząca jury prestiżowego konkursu Employer Branding Excellance Awards.

    Alina Gwoździewicz

    Alina Gwoździewicz

    Ekspert Human Design,
    Strateg Marek Osobistych,
    Trener Linkedin #AlinaZLinkedina

    Alina Gwoździewicz

    Alina Gwoździewicz

    Ekspert Human Design,
    Strateg Marek Osobistych,
    Trener Linkedin #AlinaZLinkedina

    Bogna Gąsiorowska

    Bogna Gąsiorowska

    Strateg Wdrożeń Mindfulness
    w Organizacjach, CEO calmbell.eu,
    People & Culture, Mindful Leadership

    Bogna Gąsiorowska

    Bogna Gąsiorowska

    Strateg Wdrożeń Mindfulness
    w Organizacjach, CEO calmbell.eu,
    People & Culture, Mindful Leadership

    Karin Lesiak

    Karin Lesiak

    Trenerka Jogi Śmiechu

    Karin Lesiak

    Karin Lesiak

    Trenerka Jogi Śmiechu

    Karin Lesiak – Trenerka Jogi Śmiechu i dobrostanu psychofizycznego Od ponad 10 lat wspiera organizacje, zespoły i liderów w budowaniu odporności psychicznej, równowagi emocjonalnej oraz kultury pracy opartej na zaangażowaniu, empatii i radości. Jest certyfikowaną nauczycielką jogi śmiechu – metody opracowanej przez doktora Madana Katarię, której skuteczność w redukcji stresu i poprawie dobrostanu została potwierdzona badaniami naukowymi.

    Prowadzi warsztaty i sesje dla firm, instytucji edukacyjnych oraz organizacji wspierających zdrowie, łącząc śmiech z technikami relaksacyjnymi, pracą z oddechem, uważnością i rozwojem emocjonalnym.
    Jej podejście opiera się na holistycznym rozumieniu zdrowia, w którym ciało, umysł i relacje tworzą spójną całość.

    Współpracuje z małymi i dużymi przedsiębiorstwami jako trenerka programów wellbeingowych i promotorka profilaktyki zdrowia psychicznego w miejscu pracy. Jest współautorką kursu online i rozwojowego dziennika – „Wiem, czego chcę”. Występowała m.in. na konferencjach TEDx oraz International Happiness at Work Summit. Od lat dzieli się swoją pasją na ogólnopolskich wydarzeniach takich jak Festiwal Wibracje.

    Jej warsztaty to nie tylko przestrzeń do śmiechu – to inwestycja w dobrostan ludzi, którzy zasilają organizację swoją codzienną energią.

    Szymon Pruszyński

    Szymon Pruszyński

    Co-Founder, CRO
    Worksmile

    Szymon Pruszyński

    Szymon Pruszyński

    Co-Founder, CRO
    Worksmile

    Współzałożyciel i Chief Revenue Officer w Worksmile. Ma ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży nowoczesnych technologii.

    Jego pasją jest obszar obsługi i sukcesu klienta, rozwoju procesów oraz rozwiązań na pograniczu technologii i HRu.

    Aga Tarajko-Bąk

    Aga Tarajko-Bąk

    FOTOGRAFKA autentycznych
    marek osobistych

    Aga Tarajko-Bąk

    Aga Tarajko-Bąk

    FOTOGRAFKA autentycznych
    marek osobistych

    Fotorelacje: 📸 FOTOGRAFKA autentycznych marek osobistych I Sesje biznesowe, wizerunkowe i korporacyjne I

    Romeo Grzębowski

    Romeo Grzębowski

    Founder & Chief Inspiration Officer
    Extended Tools Polska

    Romeo Grzębowski

    Romeo Grzębowski

    Founder & Chief Inspiration Officer
    Extended Tools Polska

    Od ponad 25 lat zajmuje się prowadzeniem projektów doradczych w obszarze zarządzania ludźmi, rozwoju liderów i zespołów. Jest certyfikowanym coachem ICC, certyfikowanym konsultantem Extended DISC® i FinxS Sales Assessment, mentorem i ekspertem MIT Enterprise Forum/Start Smart. Chętnie dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, wykładając na studiach podyplomowych, czy występując na konferencjach. Jako zwolennik podejścia Humano centrycznego i propagator dbałości o ludzi angażuje się w różne inicjatywy, których celem jest budowanie zdrowych i efektywnie działających kultur organizacyjnych, m.in. jest pomysłodawcą Konkursu “HR, który rozumie Sprzedaż” oraz współautorem i współprowadzącym program „Biznes To Ludzie” w telewizji Biznes24. Autor książki „LUDZIE – NIE ZASOBY Jak reagować na zmiany i budować kulturę zaangażowania”, która w ciągu miesiąca od rozpoczęcia przedsprzedaży stała się bestsellerem wydawnictwa Wolters Kluwer.

    Współzałożyciel Time for Team oraz Extended Tools Polska. Doświadczenie zdobywał także m.in. jako: HR Manager – Xerox Polska, konsultant – Nicholson International, praktykant – Harley-Davidson Motor Company.

    Ukończył Advanced Management Program na IESE Business School, University of Navarra. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, kierunku Zarządzanie i Marketing oraz Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu, ukończył także studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Kadrami oraz „Intern Program in Organization and Human Resources Development” organizowany przez University Associates w Stanach Zjednoczonych.

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Dyrektor Zarządzający powermeetings.eu, Trener Mentalny, Chief Happiness Officer

    Renata Kałużna

    Renata Kałużna

    Dyrektor Zarządzający powermeetings.eu, Trener Mentalny, Chief Happiness Officer

    Partnerzy Kongresu 🔝

    Organizator

    powermeetings.eu

    Współpraca

    ENEA Centrum

    Współpraca

    Veolia term

    Veolia term, poprzez swoje spółki zależne, jest dostawcą ciepła systemowego dla klientów w blisko 60 miastach w Polsce. Realizując założenia polityki zrównoważonego rozwoju Grupy Veolia w Polsce, tworzy i wdraża rozwiązania efektywne energetycznie i optymalne dla środowiska i społeczności lokalnych. Veolia term wchodzi w skład Grupy Veolia w Polsce od 2008 r. Grupę Veolia term tworzy 6 spółek: Veolia Północ, Veolia Szczytno, Veolia Wschód, Veolia Południe, Veolia Zachód oraz Veolia term. Jest właścicielem blisko 60 ciepłowni, 2 elektrociepłowni i 6 silników kogeneracyjnych. Dostarcza efektywne rozwiązania energetyczne dla budynków użyteczności publicznej, wspólnot i spółdzielni mieszkaniowych, obiektów przemysłowych, biurowców, centrów handlowych oraz klientów indywidualnych.

    Współpraca

    Szczecińska Energetyka Cieplna

    Grupa SEC to Szczecińska Energetyka Cieplna oraz inne spółki ciepłownicze działające wspólnie w branży energetycznej. Naszą główną działalnością jest produkcja i dystrybucja ciepła systemowego. Jako Grupa działamy już w 12 miastach, obsługując blisko 22 tysiące klientów indywidualnych i instytucjonalnych – w tym przedstawicieli branży mieszkaniowej, handlowej, usługowej, administracji, ochrony zdrowia i przemysłu.

    Jesteśmy częścią międzynarodowego koncernu E.ON, w ramach którego współtworzymy Sektor Zrównoważonych Rozwiązań Infrastrukturalnych – jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi energetyki w Europie.

    Dzięki współpracy z ekspertami z 15 rynków europejskich możemy wdrażać w Polsce innowacyjne, sprawdzone rozwiązania technologiczne, odpowiadające na wyzwania transformacji energetycznej – lokalnie, efektywnie i odpowiedzialnie.

    Współpraca

    GAZ-SYSTEM

    GAZ-SYSTEM jest spółką strategiczną dla polskiej gospodarki. Odpowiada za przesył gazu ziemnego, zarządza najważniejszymi gazociągami w Polsce i podmorskim gazociągiem Baltic Pipe. Jest właścicielem i operatorem Terminalu LNG w Świnoujściu, a także właścicielem Gas Storage Poland – spółki pełniącej funkcję operatora magazynów gazu ziemnego.

    GAZ-SYSTEM realizuje obecnie budowę terminalu FSRU w Zatoce Gdańskiej, który wpisuje się w ramy polityki zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa dostaw gazu. Spółka jednocześnie planuje pełnić aktywną rolę w procesie transformacji i dekarbonizacji polskiej gospodarki, prowadząc projekty w obszarze możliwości przesyłu biometanu i wodoru

    Współpraca

    Energa-Operator

    Energa-Operator jest najbardziej zielonym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w Polsce. Ponad 84 proc., czyli większość mocy wytwórczej przyłączonej do sieci spółki to odnawialne źródła energii. Energa-Operator dostarcza energię elektryczną do ponad 3,4 mln domów, mieszkań, instytucji oraz firm w północnej i środkowej części kraju na obszarze około ¼ jego powierzchni.

    Spółka zarządza 65 tysiącami stacji transformatorowych i liniami elektroenergetycznymi o długości ponad 199 tys.km. Prawie 60 proc. energii, która dociera nimi do odbiorców, pochodzi z OZE. Większość klientów – ponad 87 proc.- korzysta z liczników zdalnego odczytu. Dzięki nim już przeszło 2,9 mln odbiorców przyłączonych do sieci Energa-Operator, może monitorować swoje zużycie energii i rozliczać się za faktyczne jej wykorzystanie. Inteligentne liczniki ułatwiają również m.in. szybszą lokalizację awarii.

    Energa-Operator to także przyjazne miejsce pracy dla ponad 5 tysięcy osób, które oferuje szerokie możliwości rozwoju zawodowego w kluczowym dla funkcjonowania gospodarki sektorze. W spółce na co dzień wykorzystywane są najnowsze technologie. W ostatnim czasie wdrożyła ona m.in. nowy system zarzadzania siecią elektroenergetyczną, a także utworzyła laboratorium licznikowe badające jakość pomiarów oraz funkcje komunikacyjne urządzeń.

    Energa-Operator oferuje pracownikom szereg korzyści, m.in. pakiet benefitów, ubezpieczenie zdrowotne, dodatkowe wolne dni na spędzenie czasu z rodziną, karty paliwowe, a także po uzyskaniu odpowiedniego stażu, zniżkę na zakup energii elektrycznej.

    Spółka, m.in. poprzez konkursy, wspiera także kreatywność pracowników nie tylko w miejscu pracy, ale również poza nią.

    Współpraca

    PKP Energetyka Kolejowa

    Współpraca

    QEMETICA

    Współpraca

    Extended Tools Polska

    Extended Tools Polska to cyfrowe narzędzia wspierające rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników. Od ponad 20 lat pomaga organizacjom w Polsce i regionie najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi oraz zespołów. W tym czasie dotarło ze swoimi rozwiązaniami do ponad 2 000 organizacji i dziesiątek tysięcy ich pracowników, współpracowników czy kandydatów.

    Wiodące międzynarodowe marki, które Extended Tools reprezentuje w Polsce to:

    • Extended DISC® – diagnostyka psychometryczna, predyspozycje i talenty
    • FinxS Sales Assessment®– badanie kompetencji w sprzedaży
    • FinxS Feedback 360°® – badanie kompetencji liderskich

    Współpraca

    Nais Sp. z o.o.

    Współpraca

    Koksownia Częstochowa Nowa

    „Koksownia Częstochowa Nowa Sp. z o.o. jest uznanym na rynku europejskim producentem najwyższej jakości koksu, produktów węglopochodnych oraz gazu koksowniczego dla odbiorców zewnętrznych.

    Spółka od 2009 r. wchodzi w skład GRUPY ZARMEN – jednej z największych grup budownictwa przemysłowego w Polsce, która stworzyła warunki do dynamicznego rozwoju zakładu pracy zlokalizowanego w Częstochowie.

    Wysoko wykwalifikowana kadra specjalistów, posiadająca wszystkie niezbędne uprawnienia i wiedzę opartą o długoletnie doświadczenie oraz wdrożenie Zintegrowanych Systemów Zarządzania ISO, gwarantuje naszym Klientom najwyższą jakość oferowanych produktów, przy najefektywniejszym wykorzystaniu zasobów.”

    Współpraca

    CEMEX

    Cemex – budujemy przyszłość z myślą o ludziach i środowisku

    Cemex to globalna firma z branży budowlanej, oferująca wysokiej jakości cement, beton, kruszywa oraz innowacyjne rozwiązania budowlane. Obecna na rynku od ponad 100 lat, działa w ponad 50 krajach, w tym w Polsce – dostarczając produkty i usługi wspierające rozwój infrastruktury, budownictwa mieszkaniowego i przemysłowego. Firma obsługuje szerokie grono klientów, w tym przedsiębiorstwa budowlane, inwestorów, składy budowlane, producentów materiałów budowlanych oraz klientów indywidualnych. CEMEX Polska posiada dwa zakłady produkcji cementu: w Chełmie oraz w Rudnikach, Przemiałownię w Gdyni. Ponadto, firma dysponuje siecią wytwórni betonu towarowego (45 zakładów) oraz 5 kopalni kruszyw na terenie całego kraju. Bezpieczeństwo, ochrona zdrowia oraz dobrostan są kluczowymi priorytetami w CEMEX Polska. Za swoje działania w obszarze BHP, CEMEX Polska został wyróżniony Złotą Kartą Lidera Bezpiecznej Pracy oraz wyróżnieniem „Najlepsi w bezpieczeństwie” przez Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy. To prestiżowe wyróżnienie przyznawane jest firmom, które wyznaczają najwyższe standardy w dziedzinie bezpieczeństwa i zdrowia Pracowników. Ponadto dwukrotne wyróżnienie w Konkursie „The Best of Wellbeing” w 2023 i 2024 roku organizowanym przez Wellbeing Institute.

    CEMEX stawia na zrównoważony rozwój, innowacje oraz bezpieczeństwo oraz dobrostan, realizując swoją działalność z troską o ludzi, lokalne społeczności i środowisko naturalne.

    W centrum naszej strategii znajdują się:

    • transformacja niskoemisyjna,
    • bezpieczeństwo i zdrowie Pracowników, podwykonawców oraz wszystkich osób, na które nasza działalność ma wpływ,
    • odpowiedzialne przywództwo i kultura organizacyjna oparta na wartościach.

    Współpraca

    Joga Śmiechu Karin Lesiak

    Joga śmiechu, to metoda, którą stworzył doktor Madana Kataria w 1995 roku w Indiach. Jest to innowacyjna metoda wspierająca dobrostan psychiczny pracowników. Łączy świadomy śmiech z technikami oddechowymi i prostymi ćwiczeniami ruchowymi, skutecznie redukując stres, wspierając koncentrację oraz poprawiając komunikację i atmosferę w zespole. To praktyczne narzędzie profilaktyki zdrowia psychicznego – szczególnie cenne w środowiskach o wysokim poziomie napięcia i odpowiedzialności.

     

    Pomaga pracownikom i zespołom:

    1. redukować napięcie i przeciążenie emocjonalne
    2. odzyskiwać energię i koncentrację
    3. poprawiać komunikację i współpracę
    4. zwiększać poczucie sensu i motywacji

     

    Podczas warsztatu będzie można poznać około 99 korzyści jakie przynosi praktykowanie jogi śmiechu.

    Współpraca

    #AlinazLinkedina

    Współpraca

    Callmbell

    Współpraca

    Worksmile

    Worksmile to inteligentna platforma HR, która integruje komunikację, benefity i procesy HR, aby zwiększyć ich efektywność, zaangażowanie i obniżyć koszy. Od scentralizowanej komunikacji wewnętrznej, cyfrowej obsługi benefitów i procesów HR, przez zarządzanie wnioskami i nieobecnościami, ankiety i sondy, aż po nagrody i docenianie, zaangażowanie pracowników oraz rozbudowaną analitykę – Worksmile dostarcza wszystko, czego potrzebujesz, aby budować nowoczesne i efektywne środowisko pracy. Jedna platforma, mniej narzędzi, większa efektywność i niższe koszty.

    Współpraca

    NORTE - Kieruj się doświadczeniem

    Współpraca

    Aga Tarajko-Bąk Fotorelacje

    Fotorelacje I Sesje biznesowe, wizerunkowe i korporacyjne I

    Współpraca

    HEART FACTOR

    Współpraca

    Staszewska-Lisiak i Partnerzy Kancelaria radców prawnych i adwokatów

    W dobrym stylu udzielimy Państwu profesjonalnej pomocy prawnej. Pracujemy dla przedsiębiorców i kadry zarządzającej średnich i dużych firm działających w Polsce i na rynkach globalnych. Współpracujemy z kancelariami w Turcji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych. Nasi liderzy to eksperci w dziedzinach prawa gospodarczego, nieruchomości, pracy i sporów zbiorowych. Wśród członków naszego zespołu są także specjaliści zajmujący się prawem rodzinnym i karnym, dlatego swoją wielopłaszczyznową ofertę kierujemy również do klientów indywidualnych.

    Patronat Wspierający

    Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli

    Patronat Wspierający

    Krajowa Izba Klastrów Energii

    Patron Medialny

    HR Polska

    Patronat Medialny

    HRnews.pl

    Patronat Medialny

    WysokieNapięcie.pl

    Patronat Medialny

    Cire.pl

    Patronat Medialny

    https://markapracodawcy.pl/

    Patronat Medialny

    Friendly Workplace®

    Wybierz pakiet

    UDZIAŁ STACJONARNY+ roll-up +wystąpienie

    5 090 PLN+VAT
    • Udział w "Biforku" networkingowym poprzedzającym rozpoczęcie Kongresu
    • Udział w 2 dniach Kongresu
    • Udział w uroczystej, branżowej kolacji pierwszego dnia Kongresu
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • 20 minutowe wystąpienie z prezentacją firmy/usług
    • Roll-up w sali konferencyjnej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Kongresu
    • Informacja o Twojej firmie w katalogu elektronicznym
    • Informacja o wystąpieniu na social mediach pm.eu oraz w newsletterze
    Kup bilet

    UDZIAŁ STACJONARNY + Roll-up + Logo

    4 090 PLN+VAT
    • Udział w "Biforku" networkingowym poprzedzającym rozpoczęcie Kongresu
    • Udział w 2 dniach Kongresu
    • Udział w uroczystej, branżowej kolacji pierwszego dnia Kongresu
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Roll-up w sali konferencyjnej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Kongresu
    • Informacja o Twojej firmie w katalogu elektronicznym
    • Informacja o współpracy na social mediach pm.eu
    Kup bilet

    UDZIAŁ STACJONARNY + Logo

    3 090 PLN+VAT
    • Udział w "Biforku" networkingowym poprzedzającym rozpoczęcie Kongresu
    • Udział w 2 dniach Kongresu
    • Udział w uroczystej, branżowej kolacji pierwszego dnia Kongresu
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    • Logo Twojej firmy wśród Partnerów Kongresu
    • Informacja o Twojej firmie w katalogu elektronicznym
    Kup bilet

    UDZIAŁ STACJONARNY

    2 590,00 PLN + VAT
    • Udział w "Biforku" networkingowym poprzedzającym rozpoczęcie Kongresu
    • Udział w 2 dniach Kongresu
    • Udział w uroczystej, branżowej kolacji pierwszego dnia Kongresu
    • Dostęp do materiałów pokonferencyjnych w formie elektronicznej
    • Zaświadczenie o udziale w formie elektronicznej
    Kup bilet

    Dołącz do nas 👍

    Lub wypełnij formularz online:

      Pola oznaczone symbolem * są wymagane.


      1Udział stacjonarny + wystąpienie: 5 090,00 PLN + VAT


      2Udział stacjonarny + roll-up + logo: 4 090,00 PLN + VAT


      3Udział stacjonarny + logo: 3 090,00 PLN + VAT


      4Udział stacjonarny: 2 590,00 PLN + VAT


      5


      6


      7


      8

      Zgłaszający uczestnictwo




      Dane firmy do faktury VAT




      Ilość uczestników*
       


      Cena netto:5090.00PLN + VAT za osobę
      Wartość netto:0PLN
      Wartość brutto:0PLN
      Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

      Wybierz konferencje lub warsztaty

      Data

      Kwota PLN netto

      Rabat PLN netto*

      *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

      Uczestnik 1

      Uczestnik 2

      Uczestnik 3

      Uczestnik 4

      Uczestnik 5

      • Kongres będzie prowadzony w języku polskim
      • Koszt udziału w Kongresie w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
      • Powyższa opłata za udział w Kongresie nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
      • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
      • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
      • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
      • Prosimy o dokonanie wpłaty nie później niż przed rozpoczęciem Kongresu na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83; MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
      • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w formularzu adres.
      • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Kongresem, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Kongresem zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed kongresem i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
      • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Kongresem i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
      • Rezygnacji z udziału w Kongresie należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
      • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Kongresie nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
      • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Kongresu oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
      • W przypadku, gdy Kongres nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Kongresie. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.



      5090 4090 3090 2590 Kongres HR powermeetings.eu 2025 Udział stacjonarny + wystąpienie: 5 090,00 PLN + VAT Udział stacjonarny + roll-up + logo: 4 090,00 PLN + VAT Udział stacjonarny + logo: 3 090,00 PLN + VAT Udział stacjonarny: 2 590,00 PLN + VAT
      • Kongres będzie prowadzony w języku polskim
      • Koszt udziału w Kongresie w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
      • Powyższa opłata za udział w Kongresie nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
      • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
      • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
      • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
      • Prosimy o dokonanie wpłaty nie później niż przed rozpoczęciem Kongresu na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83; MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
      • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w formularzu adres.
      • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Kongresem, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Kongresem zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed kongresem i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
      • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Kongresem i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
      • Rezygnacji z udziału w Kongresie należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
      • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Kongresie nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
      • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Kongresu oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
      • W przypadku, gdy Kongres nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Kongresie. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
      • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

      Dołącz do nas 👍

      Lub wypełnij formularz online:

        Pola oznaczone symbolem * są wymagane.


        1Udział stacjonarny + wystąpienie: 5 090,00 PLN + VAT


        2Udział stacjonarny + roll-up + logo: 4 090,00 PLN + VAT


        3Udział stacjonarny + logo: 3 090,00 PLN + VAT


        4Udział stacjonarny: 2 590,00 PLN + VAT


        5


        6


        7


        8

        Zgłaszający uczestnictwo




        Dane firmy do faktury VAT




        Ilość uczestników*
         


        Cena netto:5090.00PLN + VAT za osobę
        Wartość netto:0PLN
        Wartość brutto:0PLN
        Rabat netto: 0 PLN + VAT za osobęRabat netto: 0 PLN + VAT

        Wybierz konferencje lub warsztaty

        Data

        Kwota PLN netto

        Rabat PLN netto*

        *Rabat naliczany jest przy rezerwacji więcej niż jednego warsztatu, w kwocie 100 PLN netto za każde kolejne zajęcia

        Uczestnik 1

        Uczestnik 2

        Uczestnik 3

        Uczestnik 4

        Uczestnik 5

        • Kongres będzie prowadzony w języku polskim
        • Koszt udziału w Kongresie w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
        • Powyższa opłata za udział w Kongresie nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
        • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
        • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
        • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
        • Prosimy o dokonanie wpłaty nie później niż przed rozpoczęciem Kongresu na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83; MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
        • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w formularzu adres.
        • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Kongresem, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Kongresem zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed kongresem i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
        • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Kongresem i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
        • Rezygnacji z udziału w Kongresie należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
        • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Kongresie nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
        • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Kongresu oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
        • W przypadku, gdy Kongres nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Kongresie. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.



        5090 4090 Kongres HR powermeetings.eu 2025 Udział stacjonarny + wystąpienie: 5 090,00 PLN + VAT Udział stacjonarny + roll-up + logo: 4 090,00 PLN + VAT
        • Kongres będzie prowadzony w języku polskim
        • Koszt udziału w Kongresie w pakietach + i ++ obowiązuje dla pierwszej zgłoszonej osoby, koszt udziału każdej kolejnej osoby jest równy kosztowi udziału w pakiecie STACJONARNY.
        • Powyższa opłata za udział w Kongresie nie obejmuje kosztu rezerwacji noclegu.
        • Nadesłanie zgłoszenia jest jednocześnie zobowiązaniem do zapłaty.
        • Przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie umowy pomiędzy powermeetings.eu a Zgłaszającym.
        • Potwierdzenie rejestracji zgłaszanego uczestnika zostanie przesłane wraz z fakturą proforma na podany adres e-mail w ciągu 2 dni roboczych od daty otrzymania formularza zgłoszeniowego.
        • Prosimy o dokonanie wpłaty nie później niż przed rozpoczęciem Kongresu na konto: powermeetings.eu, Al. Jerozolimskie 27, 00-508 Warszawa; NIP 952-139-65-83; MBANK S.A. 56 1140 2004 0000 3502 7600 2231
        • Faktura VAT wystawiona zostanie w dniu zakończenia wydarzenia i przesłana emailem na podany w formularzu adres.
        • Osoby odwołujące uczestnictwo na 14 dni przed Kongresem, otrzymają zwrot uiszczonej opłaty. Wycofującym się na 13 – 7 dni przed Kongresem zwracamy 50% opłaty. Na 6 dni przed kongresem i później nie przyjmujemy odwołań uczestnictwa w spotkaniu.
        • Zamiast zgłoszonej osoby w wydarzeniu może wziąć udział inny pracownik firmy. Zmianę uczestnika należy zgłosić na maksymalnie 3 dni przed Kongresem i musi zostać zaakceptowana przez powermeetings.eu.
        • Rezygnacji z udziału w Kongresie należy dokonać w formie pisemnej. Brak wpłaty nie jest jednoznaczny z rezygnacją z udziału.
        • Nie odwołanie zgłoszenia i nie wzięcie udziału w Kongresie nie jest jednoznaczne z rezygnacją z uczestnictwa i spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
        • Od nieterminowej zapłaty powermeetings.eu przysługują odsetki ustawowe.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie Kongresu oraz, w szczególnych wypadkach, zmiany lokalizacji oraz terminu. Uczestnikowi nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony powermeetings.eu.
        • W przypadku, gdy Kongres nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od powermeetings.eu, lub tzw. siły wyższej, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Kongresie. Zwrotowi podlega jedynie opłata za udział.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie wyłączne prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Zmiany nie wymagają uzasadnienia.
        • powermeetings.eu zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa bez podania przyczyny.

        Tak było na poprzedniej edycji 👍

        location

         

        W 2025 roku spotykamy się

        na Kongresie

        w Warszawie *

         

        *Po rejestracji na Kongres uczestnicy otrzymują szczegóły lokalizacji
        i wskazówki do rezerwacji noclegu.

        Pytania ❓ Zapraszamy do kontaktu 😀

          Co jeszcze organizujemy ❓

          jolanta.szczepaniak@powermeetings.eu, renata.kaluzna@powermeetings.eu Kongres HR powermeetings.eu 2025

          Jesteś zainteresowany udziałem w
          Kongresie HR w Energetyce, Ciepłownictwie i Przemyśle❓

          Chcesz wiedzieć więcej zanim spotkasz się z nami 12 i 13 czerwca 2025❓
          Zostaw swoje namiary, oddzwonię i razem sprawdzimy czy to wydarzenie jest dla Ciebie ❗

          Do usłyszenia, Renata Kałużna, powermeetings.eu




            * pola wymagane